Grand Lifestyle



EN
SEARCH



TOPICS
Beauty
Events
Fashion
Food & Restaurants
Interior Design
Jewelry
Lifestyle




LATEST ARTICLES
Haute Couture sau Hate Couture?
PARIS, FRANŢA. IULIE, 2018. — Renzo Rosso a fost văzut la săptămâna couture din Paris purtând un tricou cu text criptic. O greșeală sau o provocare dinadins? Ambele – o greşeală intenţionată. Orice faci online, fie că eşti celebru sau nu, va fi judeca

IMAGINEE BETTER THAN REALITEE


DIESEL PREZINTĂ PROIECTUL RED TAG
O nouă platformă incubator care va găzdui designeri influenţi şi colecţii capsulă. Debutează cu Shayne Oliver.


LINKS









ȊN TIMP CE BRANDURILE PROSPERĂ ȊN LOGOURI – DIESEL CREEAZĂ UNUL NOU!


14-02-2018


New York, februarie 2018. Acum câteva zile, DIESEL a deschis ȋn secret un magazin autentic denumit DEISEL pe Canal Street, foarte departe de Fifth Avenue sau de alte zone de referinţă pentru fashion, magazinul knock-off fiind plasat chiar ȋn mijloculul celei mai celebre destinaţii de fake-fashion din New York.
 


Cumpărătorii nu au bănuit, probabil, atunci, dar item-urile DEISEL pe care le-au cumpărat erau, de fapt, piese unicat special create de echipa de design Diesel şi camuflate cu fake logo DEISEL. Acei clienţi norocoşi au luat acasă nişte piese rare, care cel mai probabil vor deveni item-uri de colecţie. Acţionând conform stilului original Canal Street, interiorul magazinului şi acţiunea de vânzare au fost reproduse cât mai autentic, iar ȋntregul experiment a fost surprins ȋntr-un clip care ȋi celebrează pe cei care sunt suficient de curajoşi să se abată de la calea bătătorită pentru a-şi găsi propriul stil unic.
 


Mergând pe trendul actual care promovează logomania şi chiar ȋn momentul ȋn care clienţii par să se distanţeze de piesele ultra branduite, Diesel se joacă şi ȋşi ȋncurajează fanii să se simtă liberi să poarte orice ȋşi doresc. De ce? Pentru că acesta este momentul să ȋi celebrăm pe cei care “vor cumpăra nişte etichete, cu doar 20 de dolari ȋn buzunar, mizând pe un rezultat care să fie fu****g awesome”.
 
Dacă aţi ratat deal-ul din NY, staţi liniştiţi! Ȋncepând din 13 februarie, piesele DEISEL pot fi găsite pe Deis… nu, pardon, pe Diesel.com.


 
Conceptul campaniei a fost dezvoltat ȋmpreună cu agenţia de creaţie Publicis.
 
Despre Diesel
Diesel este un brand de lifestyle inovator internațional, care produce o gamă extinsă de jeans, îmbrăcăminte și accesorii. De la crearea sa în 1978, Diesel a evoluat de la a fi un deschizător de drumuri în industria denim, la un brand premium casual wear, devenind o alternativă reală a variantelor luxury existente pe piață. În ciuda evoluției, filosofia Diesel rămâne aceeași: un brand care militează pentru pasiune, individualitate și exprimarea de sine.
 

 

Pentru mai multe informaţii, vă stau la dispoziţie:
Olivia Duţu, 0723 33 20 47, olivia@thecover.ro