Grand Lifestyle



EN
SEARCH



TOPICS
Beauty
Events
Fashion
Food & Restaurants
Interior Design
Jewelry
Lifestyle




LATEST ARTICLES
ELYSEE - miriamquevedo


Say No To Uncool Wool şi scapă de puloverul urât de Crăciun.
Ȋn fiecare an, deȋndată ce se apropie sărbătorile de iarnă, case din toată lumea sunt invadate de Pulovere Urâte din Lână: cândva o tradiţie cu ironie, aceste pulovere şi-au pierdut rapid latura amuzantă şi au devenit pur şi simplu plictisitoare. De aceea

Diesel TOAMNĂ-IARNĂ 2017
Colecţia Preview APPAREL Sezonul acesta, Diesel se reîntoarce în Seattle, în perioada anilor ‘90, unde tinerii se revoltă, iar consum-erismul este respins. Materialul ales este flanelul, iar nonșalanța este stilul. Straturi de tartan, denim sfâși


LINKS









Interviu cu fetele de la Absolutely Fabulous Magazine, Diana Enciu si Alina Tanasa


27-09-2013


INTERVIEWED BY ANDREEA DĂNESCU ALINA CIULEI
PHOTO BY RADU ENACHE
FASHION EDITORS: DIANA ENCIU & ALINA TANASĂ
STYLED BY DENIS DRĂGHICI

    
ABSOLUTELY FABULOUS NE DEZVĂLUIE CÂT E DE SIMPLU SĂ AJUNGEM SĂ FACEM CEEA CE NE PLACE. NE VOR VORBI DESPRE RELAŢIA LOR DE PRIETENIE, DESPRE CEI PATRU ANI ÎN CARE AU REUŞIT SĂ CREASCĂ UN ADEVĂRAT BRAND PERSONAL — FABULOUS PR & EVENTS, DESPRE VALORILE CARE LE LEAGĂ, DAR ȘI MOMENTELE EXTRAORDINARE PE CARE LE TRĂIESC LA FASHION SHOW-URILE DE PE MAPAMOND. DAR MAI ALES DESPRE LUCRURILE ŞI CLIPELE FRUMOASE PE CARE AU ALES SĂ LE POARTE NEÎNCETAT, SEZON DUPĂ SEZON.

 

Cum aţi născocit acest nume?

ALINA: La început ne-am gândit să organizăm un târg de fashion şi cel mai greu ne-a fost să alegem iniţial numele. Ne-am adus aminte, stând într-o zi la o cafea, de serialul Sex And The City, unde se foloseşte foarte mult cuvântul “fabulous”, mai ales când Mr. Big zicea “Absofuckinglutely”, dar ne-am dat seama că dacă vom avea până la urmă clienţi, nu putem să ne numim așa ca business.

DIANA: În ultimii doi ani de zile, dacă deschizi Radio Guerrilla, citeşti într-un ziar sau asculţi la televizor, vei observa că multă lume a început să folosească cuvântul “fabulos”, Deşi în limba română nu se prea auzea înainte, la noi însemnă ceva spre poveste, spre feeric, nu are conotaţiile din engleză care aduc elementele de wow, de cool.



 



Cum de aţi ajuns la Fashion Week-urile marilor prezentări din lume şi implicit prin paginile revistelor glossy? Cum respiră oraşele în acele zile cuprinse de frenezia modei?

DIANA: Eram curioase şi fascinate de lumea asta, ne-am dus pur şi simplu la înt.mplare, dar am primit un feedback foarte bun, lumea ne făcea poze, ne întreba de unde suntem şi nu le venea să creadă când le spuneam că din România, nu existî nimeni din țara noastră care să meargă acolo. Când am ajuns acasă, am observat că am început să apărem prin revistele din afară. Ne-am dus îmbrăcate cu ceva creații de designeri români combinate cu H&M, într-adevăr luam lucruri de la show-room care nu apăruseră încă, dar erau destul de simple. După asta am început să trimitem invitaţii, să ne prezentăm, să ţinem legătura cu fotografii care ne trimiteau apariţiile noastre, să primim la rândul nostru invitaţii la petrecerile de după prezentări, iar, de la o ediţie la alta, e din ce în ce mai multă nebunie pentru că s-a deschis foarte mult acest domeniu.

ALINA: La noi lucrurile au evoluat natural, e foarte frumos să vezi că sunt 5-6 sezoane de când mergem la fashion show-uri şi lumea deja ne recunoaşte acolo, ne strigă pe nume, ştiu că suntem partenere şi prietene şi e tare frumos să ştii că nu noi am cerut atenţia asta, ci am primit-o. Nu ne aşteptam să ne scrie o tipă din Japonia şi să ne spună că apărem în toate revistele. Influenţa bloggerilor în această industrie este extrem de mare acum. Faptul că high-brands ca Burberry, LV, Valentino sau Dior aleg să lucreze cu bloggeri subliniază puterea cuvântului acestora. În ultimii ani designerii se inspiră din moda străzii, din imaginile fashion şi street style ale bloggerilor. Sunt bloguri care influenţează tendinţele pentru că au un public format şi clienţii apelează la ele fiindcă ştiu că au o nişă sigură.




De ce credeţi că nu avem revista Vogue în România?
 

 

ALINA: Pentru că nu avem suficiente magazine high-brand şi pentru că Vogue nu face compromisuri. Dacă nu reuşim să ne ridicăm la standardele la care ei lucrează, nu vor veni niciodată în România. La noi majoritatea high-brandurilor sunt francize. Nu se lucrează cu samples pentru reviste şi, din păcate, fashion editorii degeaba există şi sunt buni dacă nu au cu ce să-şi facă materialele. Nu ştim dacă e real sau nu, dar am auzit că aceste reviste nu au voie să intre pe pieţe unde nu au un număr X de abonaţi/cumpărători (şi numărul x are multe zerouri).

DIANA: Deschid Vogue British şi văd: Ralph Lauren, Prada, Dior, Chanel, Dolce & Gabanna, Saint Lauren, Miu Miu, Bottega Veneta... asta doar până la pagina 30... Abia după asta vedem pagina redacţiei urmată de o altă serie de reclame. C.nd vom avea toate aceste branduri în România şi vom putea umple atâtea pagini cu reclame, poate vom avea şi Vogue. Până atunci ne bucurăm de ediţiile internaţionale, dar și de revistele naţionale care, în ultimii ani, au avut o evoluţie remarcabilă.


 

Unde o să vă ducă pasiunea asta?

ABSOLUTELY FABULOUS: Gândeşte-te că e o pasiune care s-a transformat într-un business şi e mare lucru să faci ceea ce-ţi place. Să lucrezi 12 ore în şir, să ajungi acasă şi să-ţi doreşti să mai lucrezi pentru că o faci pentru tine, e un sentiment minunat. E un citat care vorbeşte despre noi: “doing what you like is freedom, liking what you do is happiness”.