Grand Lifestyle



EN
SEARCH



TOPICS
Beauty
Events
Fashion
Food & Restaurants
Interior Design
Jewelry
Lifestyle




LATEST ARTICLES
Diesel TOAMNĂ-IARNĂ 2017
Colecţia Preview APPAREL Sezonul acesta, Diesel se reîntoarce în Seattle, în perioada anilor ‘90, unde tinerii se revoltă, iar consum-erismul este respins. Materialul ales este flanelul, iar nonșalanța este stilul. Straturi de tartan, denim sfâși

ANDREA BOCELLI ŞI RENZO ROSSO AJUTĂ LA REFACEREA UNEI ŞCOLI DIN ITALIA, ŢARA LOVITĂ DE CUTREMUR


IDEO PARFUMEURS



LINKS










Lifestyle


Say whaaaaat?

07-08-2014

"Imi plac doar doua tipuri de barbati: cei domestici si cei importati" Mae West



"Burlacul este acel barbat care nu a facut aceeasi greseala... O data."  Phyllis Diller



"Mama mea spunea ca singurele motive pentru care barbatii sunt lasati in viata sunt pentru a ingriji gazonul si a intretine masina" Tim Allen



"Niciun barbat "dragut" nu este bun sa opreasca taxiuri" Katherine Whitehorn



"Femeile isi doresc un barbat mediocru, iar barbatii muncesc din greu pentru a fi cat mai mediocri posibil" Margaret Mead



"Un barbat indragostit este incomplet pana se casatoreste. Dupa aceea este terminat" 
Zsa Zsa Gabor



“Toata lumea ar trebui sa se casatoreasca cel putin o data, asta pentru a intelege cat de 
stupida si demodata este aceasta institutie, desigur" Madonna





* Articol semnat Iulia Albu



SAY WHAAAAT?

29-07-2014

"Barbatii s-ar culca chiar si cu o bicicleta daca ar purta nuanta corecta de lip gloss." - Tori Amos



 

"O femeie fara un barbat este ca un peste fara bicicleta." - Gloria Steinem



 

"Dragostea este ca o bicicleta cu 2 clatite in loc de roti. Desi multi cred ca dragostea este un exercitiu complicat bazat pe multa munca, eu o vad mai degraba ca un mic dejun luat in graba." - Jarod Kintz


 

"Casatoria este o inventie minunata. Dar la fel de minunat este si un set de reparat biciclete." - Billy Connolly 



* Articol semnat Iulia Albu



Say whaaaat?

01-07-2014

Marlon Brando: "Leonardo di Caprio arata ca o fata!"



Kim Kardashian: "intotdeauna tin haine si poze de familie sub saltea, in caz de incendiu."



Cara Delevigne: "Am inceput sa fac Yoga si sa meditez, insa nu sunt atat de buna la asta si la a-mi opri creierul."



Lady Gaga": "Ei nu ma pot speria pe mine atata timp cat eu ii sperii prima."



Leonardo di Caprio: "Daca aleg sa ma duc la o petrecere insotit de prieteni nu inseamna ca sunt gay."



*Articol semnat Iulia Albu



Nu te-ai asteptat niciodata ca tocmai ei sa spuna asta!

03-06-2014

ROBERTO CAVALLI - absolvent al institutului de belle arte: "Uneori incompetenta este utila, te ajuta sa fii deschis tuturor posibilitatilor."































 

VALENTINO: "O rochie de seara care lasa la vedere gleznele femeii in timp ce merge este cel mai dezgustator lucru."





































ISABELLA BLOW: "Sunt un panou ambulant. Asta este placerea mea."





































DOMENICO DOLCE: "Daca fac greseli in moda? Fireste! Insa niciodata nu spun care..."



COCO CHANEL : "Moda exista pentru a se demoda"































 

ERMANNO SCERVINNO: "Kanye West este un geniu. El nu are nimic de invatat de la nimeni"































 

KATE MOSS: "Ador shopping-ul insa nu imi cumpar aproape niciodata haine"

















































KANYE WEST: "Nu sunt un fan al cartilor. Sunt prea ocupat sa scriu istorie pentru a o citi"

































 


Interviu cu fetele de la Absolutely Fabulous Magazine, Diana Enciu si Alina Tanasa

27-09-2013

INTERVIEWED BY ANDREEA DĂNESCU ALINA CIULEI
PHOTO BY RADU ENACHE
FASHION EDITORS: DIANA ENCIU & ALINA TANASĂ
STYLED BY DENIS DRĂGHICI

    
ABSOLUTELY FABULOUS NE DEZVĂLUIE CÂT E DE SIMPLU SĂ AJUNGEM SĂ FACEM CEEA CE NE PLACE. NE VOR VORBI DESPRE RELAŢIA LOR DE PRIETENIE, DESPRE CEI PATRU ANI ÎN CARE AU REUŞIT SĂ CREASCĂ UN ADEVĂRAT BRAND PERSONAL — FABULOUS PR & EVENTS, DESPRE VALORILE CARE LE LEAGĂ, DAR ȘI MOMENTELE EXTRAORDINARE PE CARE LE TRĂIESC LA FASHION SHOW-URILE DE PE MAPAMOND. DAR MAI ALES DESPRE LUCRURILE ŞI CLIPELE FRUMOASE PE CARE AU ALES SĂ LE POARTE NEÎNCETAT, SEZON DUPĂ SEZON.

 

Cum aţi născocit acest nume?

ALINA: La început ne-am gândit să organizăm un târg de fashion şi cel mai greu ne-a fost să alegem iniţial numele. Ne-am adus aminte, stând într-o zi la o cafea, de serialul Sex And The City, unde se foloseşte foarte mult cuvântul “fabulous”, mai ales când Mr. Big zicea “Absofuckinglutely”, dar ne-am dat seama că dacă vom avea până la urmă clienţi, nu putem să ne numim așa ca business.

DIANA: În ultimii doi ani de zile, dacă deschizi Radio Guerrilla, citeşti într-un ziar sau asculţi la televizor, vei observa că multă lume a început să folosească cuvântul “fabulos”, Deşi în limba română nu se prea auzea înainte, la noi însemnă ceva spre poveste, spre feeric, nu are conotaţiile din engleză care aduc elementele de wow, de cool.



 



Cum de aţi ajuns la Fashion Week-urile marilor prezentări din lume şi implicit prin paginile revistelor glossy? Cum respiră oraşele în acele zile cuprinse de frenezia modei?

DIANA: Eram curioase şi fascinate de lumea asta, ne-am dus pur şi simplu la înt.mplare, dar am primit un feedback foarte bun, lumea ne făcea poze, ne întreba de unde suntem şi nu le venea să creadă când le spuneam că din România, nu existî nimeni din țara noastră care să meargă acolo. Când am ajuns acasă, am observat că am început să apărem prin revistele din afară. Ne-am dus îmbrăcate cu ceva creații de designeri români combinate cu H&M, într-adevăr luam lucruri de la show-room care nu apăruseră încă, dar erau destul de simple. După asta am început să trimitem invitaţii, să ne prezentăm, să ţinem legătura cu fotografii care ne trimiteau apariţiile noastre, să primim la rândul nostru invitaţii la petrecerile de după prezentări, iar, de la o ediţie la alta, e din ce în ce mai multă nebunie pentru că s-a deschis foarte mult acest domeniu.

ALINA: La noi lucrurile au evoluat natural, e foarte frumos să vezi că sunt 5-6 sezoane de când mergem la fashion show-uri şi lumea deja ne recunoaşte acolo, ne strigă pe nume, ştiu că suntem partenere şi prietene şi e tare frumos să ştii că nu noi am cerut atenţia asta, ci am primit-o. Nu ne aşteptam să ne scrie o tipă din Japonia şi să ne spună că apărem în toate revistele. Influenţa bloggerilor în această industrie este extrem de mare acum. Faptul că high-brands ca Burberry, LV, Valentino sau Dior aleg să lucreze cu bloggeri subliniază puterea cuvântului acestora. În ultimii ani designerii se inspiră din moda străzii, din imaginile fashion şi street style ale bloggerilor. Sunt bloguri care influenţează tendinţele pentru că au un public format şi clienţii apelează la ele fiindcă ştiu că au o nişă sigură.




De ce credeţi că nu avem revista Vogue în România?
 

 

ALINA: Pentru că nu avem suficiente magazine high-brand şi pentru că Vogue nu face compromisuri. Dacă nu reuşim să ne ridicăm la standardele la care ei lucrează, nu vor veni niciodată în România. La noi majoritatea high-brandurilor sunt francize. Nu se lucrează cu samples pentru reviste şi, din păcate, fashion editorii degeaba există şi sunt buni dacă nu au cu ce să-şi facă materialele. Nu ştim dacă e real sau nu, dar am auzit că aceste reviste nu au voie să intre pe pieţe unde nu au un număr X de abonaţi/cumpărători (şi numărul x are multe zerouri).

DIANA: Deschid Vogue British şi văd: Ralph Lauren, Prada, Dior, Chanel, Dolce & Gabanna, Saint Lauren, Miu Miu, Bottega Veneta... asta doar până la pagina 30... Abia după asta vedem pagina redacţiei urmată de o altă serie de reclame. C.nd vom avea toate aceste branduri în România şi vom putea umple atâtea pagini cu reclame, poate vom avea şi Vogue. Până atunci ne bucurăm de ediţiile internaţionale, dar și de revistele naţionale care, în ultimii ani, au avut o evoluţie remarcabilă.


 

Unde o să vă ducă pasiunea asta?

ABSOLUTELY FABULOUS: Gândeşte-te că e o pasiune care s-a transformat într-un business şi e mare lucru să faci ceea ce-ţi place. Să lucrezi 12 ore în şir, să ajungi acasă şi să-ţi doreşti să mai lucrezi pentru că o faci pentru tine, e un sentiment minunat. E un citat care vorbeşte despre noi: “doing what you like is freedom, liking what you do is happiness”. 




 



  • Articole: 5