Grand Lifestyle



EN
SEARCH



TOPICS
Beauty
Events
Fashion
Food & Restaurants
Interior Design
Jewelry
Lifestyle




LATEST ARTICLES
Diesel TOAMNĂ-IARNĂ 2017
Colecţia Preview APPAREL Sezonul acesta, Diesel se reîntoarce în Seattle, în perioada anilor ‘90, unde tinerii se revoltă, iar consum-erismul este respins. Materialul ales este flanelul, iar nonșalanța este stilul. Straturi de tartan, denim sfâși

ANDREA BOCELLI ŞI RENZO ROSSO AJUTĂ LA REFACEREA UNEI ŞCOLI DIN ITALIA, ŢARA LOVITĂ DE CUTREMUR


IDEO PARFUMEURS



LINKS










Events


La Settimana Italiana 22-25 October 2014

22-10-2014





200.000 de lei pentru CONCORDIA Development în Competiția METRO - STARURILE COMUNITĂȚII

25-06-2014

Pe data de 19 iunie, CONCORDIA Development a fost numită marea câștigătoare a Competiției METRO - STARURILE COMUNITĂȚII, la care a aplicat cu povestea "Un loc de pregătire a brutarilor adevăraţi". Această competiție este un program de recunoaștere a companiilor implicate în susținerea comunităților locale.

20 de proiecte au intrat în etapa finală, etapă în care juriul a avut ocazia să decerneze marele premiu proiectului CONCORDIA Development, în valoare de 200.000 de lei.

 



























 

CONCORDIA Development își desfășoară activitatea în domeniul panificaţiei şi pastiseriei și asigură tinerilor din categorii defavorizate social un loc de educaţie şi pregătire.

Gândit inițial ca un curs de formare profesională pentru tinerii ocrotiți de Organizația Umanitară CONCORDIA, Atelierul de brutărie din cadrul Școlii de Meserii CONCORDIA s-a dezvoltat cu ajutorul prietenilor și sponsorilor organizației într-o adevărată brutărie, care produce zilnic produse naturale respectând rețetele tradiționale din Europa Centrală.



 

Brutăria CONCORDIA oferă posibilitatea tinerilor ocrotiți de CONCORDIA și tinerilor din afara organizației, cu o situație socială dificilă, să urmeze gratuit cursurile atelierului de brutărie și să obțină diplome recunoscute de către CNFPA (Consiliul Național de Formare Profesională a Adulților), precum și în Uniunea Europeană, pentru meseriile de brutar, patiser și cofetar.

Pâinea modelată de elevii școlii noastre ajunge în fiecare zi pe masa celor peste 500 de copii și tineri de care CONCORDIA are grijă.

 

Toate veniturile obținute din vânzarea produselor Brutăriei CONCORDIA susțin cursurile pentru meseriile de brutar, patiser și cofetar din cadrul Școlii de Meserii CONCORDIA.

Cei 200.000 de lei oferiți de către METRO România  vor fi folosiți pentru dezvoltarea proiectului CONCORDIA Development, prin creșterea numărului de locuri pentru angajarea tinerilor absolvenți ai Școlii de Meserii CONCORDIA.



Calatoria cu Elysee Express, un voiaj de neuitat in lumea Memo

09-05-2014

Trenul Elysee Express a implinit visul iubitorilor de frumos, purtandu-si calatorii catre destinatii de vis ce surprind placerea de a calatori. Urmand harta olfactiva Memo, invitatii Elysee au devenit pentru o seara pelerinii celor mai frumoase colturi din lume. 

 

Destinatii boeme precum Cartierul Latin, populat de artisti, cafenele si chansonete; romanticul palat Nasrid din Granada; Kedu, campia sacra a Indoneziei sau tinutul salbatic irlandez, au fost parte a calatoriei de initiere in lumea Memo, transpusa in note olfactive si decor de exceptie.

 

“Ne onoreaza sa reprezentam pe piata romaneasca cele mai noi creatii Memo, expresie a exclusivismului si luxului desavarsit.” ”- a declarat Cristina Balan, managing director Elysee










































Vedete si personalitati, printre care Excelenta sa, domnul Diar Nurbintoro, ambasadorul Indoneziei la Bucuresti, Dana Savuica, Cristina Stanciulescu sau Alin Galtescu au calatorit alaturi de Elysee Express in lumea Memo. O alta surpriza a organizatorilor a fost dansul specific indonezian, acompaniat de acorduri instrumentale traditionale, momente realizate cu ajutorul Ambasadei Indoneziei.












































































Clara si John Molloy, fondatorii Memo, s-au decis sa porneasca impreuna intr-o calatorie de lunga durata. Lansat in 2007, Memo a fost parte din aventura: o colectie reprezentand destinatia si punctul de plecare pentru o noua poveste care sa trezeasca simturile.
 

Quartier Latin- vise din hartie, iubire si culoare

Parisul este o sarbatoare, iar artistii sunt stelele ce-l lumineaza.. Mirosul cartilor se cufunda in atmosfera de jazz. In spatele fiecarei usi intredeschise se ascunde un sarut furat. Amestecand note indraznete de cedru si santal cu libertate si visare, induse de semintele de tonka, parfumul aprinde inima Parisului intr-un foc latin.


Kedu- magia purificarii

Kedu, “gradina de lava” din Indonezia, este o campie marginita de un vulcan. Palmieri cu frunze lucioase, ating cu nonsalanta umerii rinocerilor si flori gigantice in culori cameleonice, sunt parte a acestui taram fascinant. Traditia spune ca iti poti purifica sufletul aruncand in foc seminte de susan - cate una pentru fiecare abatere. Aroma semintelor arse se ridica spre ceruri, devenind un simbol al longevitatii.
 

Granada- dorinta care colinda

Miezul noptii in gradinile Alhambrei, Castelul Rosu... Briza ne poarta gandurile catre persoana iubita. Privind apa ce se strecoara in fantana tacuta, asemeni marmurei incremenite, cu ochii inchisi si mainile intinse simtim parfumul. In inima romanticului palat Nasrid, dorintele colinda, fara a putea fi oprite.




























 

Elysee iti propune o calatorie de vis intr-o lume aparte incarcata de noi repere si semnificatii. Esente pretioase, aflate pe liste de asteptare in intreaga lume, cele mai bune linii de ingrijire corporala alaturi de accesorii sofisticate compun minunatul univers Elysee. 

Cele mai ravnite branduri de parfumerie si cosmetica de nisa, atent selectionate din toate colturile lumii, sunt prezentate intr-un cadru exclusivist in magazinele Elysee. 

 


People PR Agency colaborează cu Iulia Albu pentru noul număr al revistei The Grand Magazine

06-03-2014

People PR Agency începe colaborarea pe proiectele sale de fashion cu Iulia Albu, unul dintre cei mai influenţi critici de modă din ţara noastră. De acum, Iulia Albu se va implica în calitate de fashion editor pentru The Grand Magazine (http://www.grandmagazine.ro/) și managing editor pentru The Grand Lifestyle (http://www.grandlifestyle.ro/). 

Implicarea Iuliei Albu în The Grand Magazine va permite publicului să aibă contact cu cele mai interesante subiecte din modă, cu informații despre magazinele exclusiviste din The Grand Avenue, precum și cu şedinţe foto spectaculoase cu cele mai cunoscute branduri la nivel internaţional precum Valentino, Dolce & Gabbana, Roberto Cavalli sau Ermanno Scervino.

The Grand Magazine este un concept al People PR Agency pentru SCH Grand SRL. The Grand Magazine este o publicație bianuală, cu un numar de peste 20.000 de cititori pe ediție, distribuită în cadrul The Grand Avenue, JW Marriott Grand Hotel Bucharest, The Grand Offices şi alte locaţii. The Grand Magazine este publicată de SCH Grand SRL.

The Grand Avenue este singurul bulevard al brandurilor de lux din București. Parte a Companiei Grand care deține clădirea din Calea 13 Septembrie 90 - JW Marriott Grand Hotel și World Class at The Grand, precum și mărcile The Grand Offices - spații de birouri și The Grand Parking - parcarea privată cu peste 525 de locuri.





Roberto Cavalli in Romania

15-07-2013

Renumitul designer Roberto Cavalli a inaugurat primul monobrand din Romania care ii poarta numele, in aprilie 2013, pe The Grand Avenue. Prezent la eveniment cu frumoasa rusoaica Irina Shayk, designerul a fost primit de sute de iubitori ai modei din Romania, printre ei numarandu-se si importante celebritati din tara, ca Veronica Pascu, Simona Pătruleasa, Maria Marinescu, Romaniţa Iovan, Corina Bârlădeanu, Andreea Raicu, Andreea Marin, Andreea Esca. 

 

Pentru cei mai multi dintre cei prezenti, faptul ca insusi designerul italian a luat parte la deschiderea primului magazin Roberto Cavalli din Romania, a reprezentat un moment de bucurie, mai ales pentru ca marcheaza o evolutie in industria fashion-ului de lux din Romania. 

 

Special pentru acest eveniment, o serie de 9 rochii semnate Roberto Cavalli au fost expuse pe aleea The Grand Avenue, in holul central. Deasemenea, cei prezenti au putut admira prezentarea colectiei de primavara-vara 2013 ale designerului. In urma evenimentului, Roberto Cavalli s-a aratat incantat de entuziasmul romanilor pentru creatiile sale, afirmand ca urmeaza sa revina in tara pentru o colectie cu totul speciala. 

 

Magazinul Roberto Cavalli de pe The Grand Avenue gazduieste peste 130 de produse semnate de designer din colectiile Toamna/Iarna 2013, Cruise 2013, dar si cele din colectia curenta pentru vara 2013.


                                 





















 




  • Articole: 5